|
K: Inuke 3000DSP |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2014 kl. 13:23 |
|
Hej
Jeg søger en behringer inuke 3000DSP
Redigeret af Berdel - 15-December-2014 kl. 13:00 |
||
![]() |
||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Berdel,
En ny inuke 3000 (med DSP) koster 219 euro..
|
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
|
Yep, i know
![]() |
||
![]() |
||
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
|
Ok :-)
Jeg tænkte bare du skrev at dit budget var 1500 kr .. hvilket unægteligt er meget tæt på 219 euro, så tænkte jeg at så kunne ud da ligeså godt købe en ny. Der er et diskotek i hadsten der har nogen til salg... se dba.dk søg inuke
|
||
![]() |
||
|
min makspris var mere for ikke at blive tilbudt en, der koster mere end jeg kan få en ny til der ville dække behovet :-)
Ja, jeg har godt set annoncen, men siden priserne er temmelig heftige kontra ny pris, så undlader jeg at kontakte dem. Det ender nok også med en ny inuke - men der går en måned eller 2 før den skal bruges så jeg har ikke travlt
|
||
![]() |
||
|
op
|
||
![]() |
||
|
Inuke 6000 dsp har også interesse
|
||
![]() |
||
|
op
|
||
![]() |
||
|
JP!
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
|
Jeg har en xtz sub amp1 og en parasound hca 2003 til salg.
|
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
|
hvis ikke trådstarter er interesseret i din parasound er jeg muligvis. pris og stand? - Kim
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
|
3000,- dkk standen er helt fin. Jeg har ikke brugt den det sidste års tid, da jeg ændrede i mit setup.
|
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |