recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: iPad Air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: iPad Air

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: iPad Air
    Sendt: 19-December-2014 kl. 16:24
Jeg er interesseret i en iPad Air. Om den er med LTE eller ej, er ikke vigtigt. Helst sort og helst med minimum 32 GB. Der skal helst medfølge kasse og kvittering. Ser i øvrigt gerne, at den befinder sig i Nordjylland.

Nogen, der byder ind?
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 666
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 17:21
Hvis du kan nøjes med 16 GB og har en Føtex i nærheden, så har de den i begrænset antal imorgen til 2099,-. Det er nok ikke mange eksemplarer de har.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 10:22
Jeg købte én i Føtex i Aarhus C. Her havde de kun 3 stk., men det passede også med de antal personer, som stod i kø. Jeg havde vitterligt troet, at der ville være rift om den. :)
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 11:28
Hvis der er nogen, der ligger inde med en iPad Air, 32 GB, så er jeg stadig interesseret.
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2014 kl. 20:04
Hvis du stadig mangler har jeg en 64GB Space Grey wifi til salg. Den er med oplader, kabel og kvittering men dog uden kasse. Den befinder sig i disse dage lidt vest for Odense. Skriv evt. en PB hvis du er interesseret :-)
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 17:49
Flubber, er den stadig til salg? (har også sendt PB).
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 18:31
Jeg er stadig potentiel køber af en iPad Air.
Til top
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-December-2013
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 19:22
Jeg har en iPad air 32gb med 4g i hvid hvis det er..
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 19:26
Muligvis. Hvordan er standen, og hvor befinder den sig? Kvittering? Alder?
Til top
svend1111 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-December-2013
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svend1111 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 21:22
Den er okay men nogle bruger ridser dog ingen i skærmen... Den befinder sig i Horsens området.. Købt ingennem firmaet.. Lidt over et år gammel..
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2015 kl. 08:40
Spørgsmålet er nok, om vi kan finde hinanden rent prismæssigt. 4G-modellen er selvsagt mere værd end modellen uden 4G, men jeg er ikke umiddelbart interesseret i at give mere på baggrund af 4G, da det ikke er noget, jeg skal bruge. Mit bud vil nok ligge i intervallet 2.000-2.400 kr.
Til top
Among Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 16:12
Stadig interesseret. Den må nu også gerne være hvid, og den må også gerne have kun 16 GB.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu