|
K: iPad Air |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2014 kl. 16:24 |
Jeg er interesseret i en iPad Air. Om den er med LTE eller ej, er ikke vigtigt. Helst sort og helst med minimum 32 GB. Der skal helst medfølge kasse og kvittering. Ser i øvrigt gerne, at den befinder sig i Nordjylland.
Nogen, der byder ind? |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kan nøjes med 16 GB og har en Føtex i nærheden, så har de den i begrænset antal imorgen til 2099,-. Det er nok ikke mange eksemplarer de har.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg købte én i Føtex i Aarhus C. Her havde de kun 3 stk., men det passede også med de antal personer, som stod i kø. Jeg havde vitterligt troet, at der ville være rift om den. :)
|
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
Hvis der er nogen, der ligger inde med en iPad Air, 32 GB, så er jeg stadig interesseret.
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
Hvis du stadig mangler har jeg en 64GB Space Grey wifi til salg. Den er med oplader, kabel og kvittering men dog uden kasse. Den befinder sig i disse dage lidt vest for Odense. Skriv evt. en PB hvis du er interesseret :-)
|
|
![]() |
|
Flubber, er den stadig til salg? (har også sendt PB).
|
|
![]() |
|
Jeg er stadig potentiel køber af en iPad Air.
|
|
![]() |
|
svend1111 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2013 Status: Offline Point: 74 |
Jeg har en iPad air 32gb med 4g i hvid hvis det er..
|
|
![]() |
|
Muligvis. Hvordan er standen, og hvor befinder den sig? Kvittering? Alder?
|
|
![]() |
|
svend1111 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2013 Status: Offline Point: 74 |
Den er okay men nogle bruger ridser dog ingen i skærmen... Den befinder sig i Horsens området.. Købt ingennem firmaet.. Lidt over et år gammel..
|
|
![]() |
|
Spørgsmålet er nok, om vi kan finde hinanden rent prismæssigt. 4G-modellen er selvsagt mere værd end modellen uden 4G, men jeg er ikke umiddelbart interesseret i at give mere på baggrund af 4G, da det ikke er noget, jeg skal bruge. Mit bud vil nok ligge i intervallet 2.000-2.400 kr.
|
|
![]() |
|
Stadig interesseret. Den må nu også gerne være hvid, og den må også gerne have kun 16 GB.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |