|
K: Ipad. Datter har tabt sin lige inden ferie :( |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2015 kl. 22:22 |
Hejsa,
Min datter på 10år ringede til mig på job idag og fortalte grædende at hun havde tabt sin ipad 2 og at glasset nu var gået itu. Lige halvanden uge inde ferie hvor den næsten er et must. ØV Nåh, men vi må jo se om vi kan finde en løsning. Er der nogen derude der har en Ipad til en rimelig pris? Skriv gerne en PM mvh Jacob Redigeret af mylle - 30-Juni-2015 kl. 22:22 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har denne, byd!
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140972&title=s-ipad2-wifi-16-gb-hvid |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
http://www.mytrendyphone.dk/shop/ipad-2-reparation-133417c1.html
Der findes sikkert andre. Led selv. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
@kampus Tak. ser lige hvad der eller måtte dukke op Tak. Har også overvejet at forsøge selv. et nyt glas/digitizer koster 10 pund på ebay. Det er vist bare en
omstændig omgange |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jeg er gået i gang med at reparere kærestens gamle iPad. ... Gået i gang.... For 2 mdr siden.... Overvejer at tage det op igen. Men så skal man altså have en varmepistol. Tricket med hårtørrer er for langsom til at løsne limen ved glasset. Når limen først bliver løsnet, er der ingen problemer i det, så længe man er påpasselig med kablerne.
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Jeg har lige smidt min 3'er til salg: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141018&title=s-ipad-3-retina-32gb-wifi3g
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
der er masser af glas (display) på amazon link til søgning
der har jeg købt til såvel iphone 5 samt ipod touch 4, og min søn på 17 skiftede selv glasset uden problemer. priser fra 13-20+ euro + fragt Redigeret af rhsin - 01-Juli-2015 kl. 15:39 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Jep. Har også bestilt et glas på ebay (uk) nu til 10 pund. Så må jeg se om det når at komme inden ferien og hvor omstændigt der er at skifte. Har slev skiftet en del skærme på iphones efterhånden men har på fornemmelsen at en ipad er en lidt anden sag :)
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
på Iphone er det nemt at skifte, men på Ipad er glasset limet på, så det er helt anden sag at skifte. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |