|
K. Iphone 3GS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 21:19 |
Ja som overskriften lyder er der nogen der vil af med en ældre Iphone 3GS ? :D
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
fatbass ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2010 Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har en iphone 4 1 gb hvid hvis det er ?
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Min bror har en, i hvid 16 gb, hvor meget vil du give?
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Friedel Det er jo ikke en ny telefon længere og der er flere af dem på DBA til omkring 1000-1200.-, og der er vel lidt og handle på... Men gider ikke fornærme nogen så der vil være rarer at man bare nævner sin pris :)Fatbass Iphone 4 Hvid, men størrelse pris? |
|
Hilsen
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
stadig aktuelt??
|
|
![]() |
|
Ikke rigtig længere, men hvad har du forstillet dig for den? (Tænker på til ungerne)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
den koster 1000kr og er sort 16gb og er meget flot ingen ridser
|
|
![]() |
|
3GS naturligvis
|
|
![]() |
|
Hej jamen det nupper jeg. :)
Jeg går du fra du har lader og og kablet til den :) |
|
Hilsen
|
![]() |
|
jeg har fået en del privatbeskeder og har faktisk lovet den til anden side til d 1. nov. regnede ikke med du var interesseret da du ikke svarede...?
|
|
![]() |
|
... :S Det var satans, jamen til alle andre jeg mangler så stadig en. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Jeg har en. Hvornår skal du bruge den.
Den er lommeridset bag på. Den har lige fået skiftet: dock connector Batteri LCD og glas, fordi jeg havde tabt den så glasset gik i stykker. Jeg gav 800 kr. Hvis du dækker den udgift plus porto er den din. Hvornår skal du senest bruge den... venter nemlig på en 5er=)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |