|
K: Iphone 5/5C/5S |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tjaa men de er lige hurtige så det er jo smag og behag hvilken en man synes bedst om. Desuden har 5c et lidt bedre kamera end 5'eren.
Jeg vender tilbage i morgen
|
||
![]() |
||
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
|
Baseret på hardwaren er iPhone 5 og 5C identiske udover batteriet :)
|
||
![]() |
||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
|
The front "FaceTime" cameras are similar in all three devices, and all have 1.2 megapixel sensors and shoot 720p video, but the iPhone 5 has 1.75µm pixels whereas the iPhone 5c and iPhone 5s have 1.9µm pixels, which as well documented by iLounge, means that in the real world the later models have improved low light performance, even if it can be subtle.
|
||
![]() |
||
reras84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2011 Status: Offline Point: 102 |
|
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4910&idPhone2=5690
Det er selvfølgelig også helt underordnet, skriv hvis du er interesseret :)
|
||
![]() |
||
|
hehe. Jep. Jeg afventer svar fra svoger og vender tilbage :)
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
Desværre hverken garanti eller kvittering. Jeg har arvet den fra min arbejdsplads.
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |