|
K: iphone 5S 32/64 gb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2015 kl. 09:12 |
I forbindelse med nye lancering af iphone6 har jeg erkendt at jeg synes den bliver for stor ifht nuværende 4s, samt synes bedre om designet på den iphone 4/5. Overvejer derfor en brugt iphone5S
Pris skal afspejle stand, samt det faktum at nyprisen tilsvarende er faldet hos forhandlere. Men forvent ikke at jeg vil gi hvad folk tror deres brugte telefon er værd på DBA Foretrækker personlig overlevering. Bor i KBH Men send evt. PM med med info vedr model, pris, stand, farve, alder mm. Thomas |
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evt. 16gb hvis nogen har én til en fornuftig pris
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |