|
K: iPhone 5S 64 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 14:39 |
Konen har for lidt plads på hendes telefon, så hun vil godt have en 64 GB 5S'er. Jeg er ude efter en model i hvid/champagne (sort kan dog gå an hvis ingen melder sig) i mint condition - ingen skrammer, hverken på kanter, skærm eller bagside. Fuld funktionsdygtighed er naturligvis en selvfølge og alle dele skal være originale. Dvs. ingen modeller med udskiftede skærme mv.
Hvis muligt må den godt være yngre end et halvt år. Hvis ikke så må prisen være tilsvarende lavere. Der er temmelig mange til salg på DBA, hvor priserne for modeller med et par måneder på bagen annonceres til godt 3.500-4.000 kr., så jeg leder efter noget i dét prisleje. Den SKAL kunne afhentes face-to-face i Københavnsområdet og activation lock skal naturligvis være fjernet (Find My iPhone). Jeg er ikke interesseret i andre modeller eller mærker. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |