|
K: iPhone 5S |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Marts-2016 kl. 18:02 |
||
Hej.
Hvad skal en brugt iPhone 5S koste, og hvad har i liggende i skufferne? Må gerne befinde sig i København, så den kan ses og prøves. Krav: OK stand, skærm intakt. |
|||
![]() |
|||
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Lad mig spørge på en anden måde:
Hvad skal sådan en koste brugt? På dba tager folk nogle (i mine android øjne) aaaaalt for meget for dem. Jeg synes 1900 kr er for dyrt. Jeg skal købe en til min kæreste, og ved ikke hvad der er rimeligt og hvad der er dyrt for en 5s'er. |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Du kan se hvad sådan en koster i en butik her.
http://www.bluecity.dk/elektronik/apple-iphone-5s-16gb-guld-180094.html Jeg vil mene at den fornuftige pris privat burde ligge på det halve. Meeeeen Apple folk er nærmest religiøse. Held og lykke med jagten. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
5S er en fremragende tlf som kan det samme som en 6S på nær 3D touch og mindre skærm. Den er ca 2 år gammel og kostede 5200kr fra ny, så 1900kr for et velholdt eksemplar er helt urealistisk. Vil mene 2500kr er realistik pris.
Redigeret af Kampus - 13-Marts-2016 kl. 10:07 |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Det hænger altså ikke sammen Kampus.
En spritny iPhone 5s koster 2888,- hos power i 16gb udgaven. Så er 2500,- ikke realistisk. Undskyld jeg hijacker tråden. |
|||
![]() |
|||
||
2500 vil jeg også mene er helt hul i hovedet at give for en brugt 5S'er. Man kan få dem for ny til ca. 2700 kr.
Jeg havde håbet på en 12-1300 kr for en brugt i nogenlunde stand, men folk bruger stadig "jamen, den var jo meget dyr for 2 et halvt år siden"-argumentet, på trods af at den har lidt ridser, og sikkert snart skal have skiftet batteri. ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
||
Har en uden en eneste ridse med panserglas monteret. Det er så en 32GB udgave.
Og den holder godt batteri da den kun er ca. 3 måneder. Skriv gerne pm med bud hvis du er interesseret. |
|||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Jeg tror, du skal opdatere dig lidt på, hvad en 5S kan og ikke kan kontra en 6S - især hvad angår IOS-opdateringer ude i fremtiden. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det er der ingen der ved. Jeg forholder mig til nutiden. Der gik 4 år før opgradering var nødvendig fra 4S til 6S |
|||
![]() |
|||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
||
Vent til efter 21 marts hvor Apple angiveligt frigiver en ny telefon - det må alt andet lige presse priserne :-)
Gav 2300 for en Iphone 6, men der er også en bule bag på & panserglasset var helt smadret - bulen lever jeg med & nyt panserglas kostede 50 kr i T hansen :-)
|
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Så skal du opdatere dig på priserne på brugtbørserne. En velholdt 5S til 2000 kr. er ikke urealistisk - slet ikke.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |