|
K: iPhone 6s |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2015 kl. 21:01 |
Som topic er jeg interesseret i en 6S´er - skriv hvad du har og til hvilken pris.
Gerne i Århus området så handel kan foregå face-2-face /Rasmus
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den havde release 9.oktober, så hvor billig regner du med den er efter 2,5 md? Kig hellere efter mobilselskabernes tilbud, hvis du vil spare. Eller køb den uden abb i Føtex til 5199kr
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er måske lige tidligt nok at forvente at folk sælger løs af disse iphones. Jeg har selv lige købt min her igennem telia www.powerlifting.dk der kan man med abonnement spare næsten 2000 kr, så det kan godt betale sig at kigge lidt, udover det, kan man afdrage rentefrit
![]() ![]() ![]() |
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |