|
K: Irobot lighthouse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2017 kl. 19:17 |
Hej
Jeg skulle vel ikke være heldig at nogle af jer ligger inde med et IRobot Lighthouse, som i ikke bruger. Jeg har nemlig købt mig en ny Irobot støvsuger, og den hænger fast over et dørtrin, hvor jeg ikke har en dør i :-) Hilsen Steffen
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ligger inde med lidt forskelligt som ikke passer til min. Hvilken model og hvad har du brug for. Du kan evt sende en pm med dit telefonnummer, så kan jeg sende et billede på mobilen
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Det er en Irobot 866. Jeg var ikke opmærksom på, at de ikke var kompatible med alle Lighthouses - så skal jeg finde ud af, hvilken model der hører til denne støvsuger.
Ved du om dine, er kompatible med min model? Hilsen Steffen |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg tror ikke du kan bruge lighthouse til modeller under dem der ender med 80 og højere til sidst. Det er noget værre rod med alle de forskellige udgaver.
|
|
![]() |
|
Din model fungerer ikke med lighthouse, men du skal have fat i en virtuel wall.
https://www.roboteksperten.dk/produkt/irobot-roomba-auto-virtuel-vaeg/?gclid=Cj0KCQjw_JrMBRDPARIsACis1Hw8Agq2eiPB6in6uwK6jWvzjxsNJDO9X_2VRjklcHezfAbo8MmLuMcaAnYFEALw_wcB |
|
![]() |
|
Tak for input. Så er jeg på udkig efter sådan en Wall, hvis nogle har en i overskud
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |