|
K: irobot roomba støvsuger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2013 kl. 13:23 |
må gerne være husdyrs-udgaven
skal selvfølgelig virke 100%, oplys batteritid max pris omkring 1500kr nogen der vil af med deres?:) Redigeret af matv88 - 01-September-2013 kl. 13:24 |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
klund ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en IRobot Roomba 500 som du gerne må købe. Den har kørt i maks 10 timer.
Er du interesseret i denne model, så kom med et bud. Den befinder sig i Solrød.
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
jeg har husdyrs-udgaven... den er ubrugt!! jeg vil gerne sælge den... kommer ikke til at få den brugt, da jeg har fået rengøringsdame :)
MVH
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hvad er model nr? Hvor står den? Hvad forventer du af pris ?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
Model 563 pet series... Vesterbro... Kom bare med dit bud :) husk den er ubrugt! :)
|
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
SCR: Er det en serie fra 2007/2008?
Hvor gammel er den, og hvad var nypris? |
|
![]() |
|
Den er købt i start 2011 hos Wupti...
|
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Okay. Hvis matv88 ikke er interesseret, så vil jeg godt byde 1000 kr.
|
|
![]() |
|
det bliver for dyrt for mig.
|
|
|
|
![]() |
|
weirdo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Matv88,
Jeg har en roomba købt i elgiganten sidste år.. brugt MAX 10 gange.. den står hos min forældre, hvis det har interesse kan jeg hurtigt finde ud af model nr? Den står faktisk som ny :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |