recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: JBL 4367
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: JBL 4367

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: JBL 4367
    Sendt: 05-Maj-2023 kl. 09:11
Søger sådan et sæt i enten sort eller valnød i god stand. 


Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 12:38
Jeg har desværre ikke sådan et sæt du søger.

Men har tidligere været på udkik efter dem. Og dem der kom til salg forsvandt hurtigt. 

Der har været 2 sæt på dba indenfor de sidste par år.

Kan stadig huske da jeg hørte dem på hifimesse i Århus for nogle år tilbage. De spiller sgu godt.

Held og lykke med at finde nogle. Du må jo give en lyttetest hvis det lykkes:-)

Mvh Kim
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 15:40
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 15:41

Hej Smile

Tak for svaret.. 

Hvornår var det du hørte dem på messen? Min kammerat sagde han hørte dem for 3 år siden på messen.. jeg var der også dengang men husker ikke jeg så dem. 

Jeg var faktisk så heldig igår at finde dem helt nye med den ene kasse åben.. til en super god pris. 
Får dem mandag. Så hvis du bor i nærheden af Frederikshavn kan vi sagtens finde en dag Embarrassed
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 17:55
Jeg sender lige en privat besked:-)


Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2023 kl. 21:34

Jeg har svaret din privat besked.. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu