|
K: JVC projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 22:01 |
Kære JVC projektor-ejere,
Har netop solgt min Pana AE8000 -da den ikke rigtig var noget for mig. Hvilket fører mig til at en tidligere top model fra JVC gerne må pryde min stue. Der er jo en masse nye spændende PJ på banen med Sony hw55es, 4K opløsninger osv. som jeg ikke rigtig er interesseret i. Hvis du vil sælge din gamle PJ hvor alderen gerne må afspejle sig i prisen, så send mig en PM TAK. Ser frem til at høre fra dig. Redigeret af geuken - 20-Oktober-2014 kl. 09:33 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld jeg bryder ind her, er bare nysgerrig. Var din Panasonic købt i USA og hvorfor var du kke glad for den?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6431 |
Hmmm...
Du vil have en JVC Men den skal være billig ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Billig er et dårligt ordvalg derfor "alderen må gerne afspejle sig i prisen":) |
|
![]() |
|
Nej den var købt på frederiksberg og jeg var ikke utilfreds med den men er blot vant til en DLP Projektor som står meget skarpt, lyst og har en 3D effekt over sig. Det holder jeg meget af. Synes hellere ikke 3D stod super godt. Der var meget crosstalk og ghosting. Men som sagt var jeg på ingen måde utilfreds med pana men vil hellere prøve ny Sony eller en tidligere top model fra JVC med et super sort niveau. Købte et Pioneer KRP500 og elsker dets sortniveau og håber på et ligeså godt billede på en JVC som jeg indrømmet aldrig har set endnu. :) |
|
![]() |
|
Bump..
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6431 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135621&PID=1368097&title=s-projektor-jvc-dla-350#1368097
Det er da en god pris |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Sælger også en HD 350 i hvid med ca. 650 timer på pæren. Ikke JVCs topmodel men en fantastisk projektor. Skriv besked hvis det har interesse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |