|
K => Kabler (ethernet, COX, DVI) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ca 1500m af det. Det koste 4kr meteren
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Benjamin7:
Jeg skal bruge 6m antenne kabel, men enderne skal IKKE være vinklet hvis det er. Det skal bare være normal lige, med han og hun i hver sin ende. Også skal jeg bruge 10m ethernet kabel. Er Cat5e og Cat6 ikke mere eller mindre det samme? Kan du give mig en samlet pris på de 2 ting? Redigeret af Gucal - 11-Oktober-2014 kl. 18:14 |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Hej igen
Jamen bare for at sige et nemt beløb er det så ikke omkring 150.- incl porto? |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Lyder fint.
Kan du ikke smide en PB med din konto nr osv. så skyder jeg lige nogle penge afsted. Jeg går ud fra at samle kvaliteten bliver lig det man køber fra butik? |
|
![]() |
|
Vil helt ærlig sige det nok er bedre, netkablet bære nok præ af det er hjemmelavet, og er ikke "Smeltet" sammen som de er nok du køber et, men det skal nok holde. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Stikkene til netkablet bliver vel krimpet sammen med en tang til formålet - lavet korrekt, så holder det rigtigt fint.
|
|
![]() |
|
Benjamin7:
Hvad mener du med ikke 'smeltet sammen'. Du sætter vel hovederne på så de kan sættes i routeren med det samme og tages i brug? Bare for at understrege så der ikke er misforståelser. Jeg søger noget der er helt færdigt og klar til brug. |
|
![]() |
|
Hej ja jeg sidder selvfølgelig Hovederne På :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |