|
K: Kinect til Xbox One |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BehnReady ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2015 kl. 15:17 |
Jeg søger en Kinect til Xbox One. Kan afhente hvis det er i rimelig kørselsafstand fra Aalborg.
Redigeret af BehnReady - 18-November-2015 kl. 15:18 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en i Hjallerup. Hvad vil du give?
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har en i Taastrup som kan sendes. Hvad havde du i tankerne med hensyn til pris?
|
|
![]() |
|
BehnReady ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Afhængig af stand så tænker jeg omkring 400kr. Hvad siger I til det?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg vil have 600kr for min. Jeg bruger den ikke fordi min Xbone står så langt fra skærmen at kablet ikke kan nå og der ikke findes et forlænger kabel :(
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Du kan købe min for 600,- + fragt.
Så følger der også en holder med så den kan sidde ovenpå tv'et.
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
600 er desværre mere end jeg vil give. Jeg kan få en hjem fra ebay til under 500.
|
|
![]() |
|
Jeg kan gå med til 550kr afhentet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |