recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Kodefri Blu ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Kodefri Blu ray afspiller

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Kodefri Blu ray afspiller
    Sendt: 22-December-2013 kl. 14:49
Helst en panasonic da jeg har et panasoniv tv. 

nogen der ligger inde med en ?

Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 16:20
JA jeg har en BD-310 som er kodefri på både Blu-Ray og DVD delen, hvis det var noget ?
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 16:26
Hvordan har du fået gjort den kodefri på Blu-ray delen? Jeg troede kun det kan lade sig gøre på DVD delen?
Doo Wop
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af Denner Denner skrev:

JA jeg har en BD-310 som er kodefri på både Blu-Ray og DVD delen, hvis det var noget ?

Pris , alder og hjemsted ? Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 09:40
den er nok købt hos laserdisken ,de har speciale i og lave pioneer og panasonic kodefrie
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 10:48
doo wop : hvad koster den ? 

Andre der har en ? 
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 18:06
hallo ? 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 19:03
tålmodighed ,vi har den 23/12 mange er begyndt og holde jul .

en bluray der er kode fri koster lidt extra

kig evt her
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=17&t=24160

http://www.laserdisken.dk/html/lister2/list2.dna?liste=BD

2000 koster en pioneer der er dvd+bd kode fri

Redigeret af jetdirect - 23-December-2013 kl. 19:07
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Sted: Denmark
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 22:17
qpad: Jeg har ikke nogen BD afspiller til salg.
Doo Wop
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 00:11
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

qpad: Jeg har ikke nogen BD afspiller til salg.

Sorry det var denner jeg mente Smile
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 07:32
Ja den er kodefri ved hjælp af firmware, det er en løsning som kan købes her: http://www.firmwareinfo.com/index.php

Det fede ved lige netop BD-310 er at det er en af de sidste 3D blu ray afspillere der kan gøres kodefri som også er fri for Cinavia kopi beskyttelse så man kan afspille backup blu ray, af sine egne film, alle nye afspillere indeholder desværre Cinavia beskyttelse :http://en.m.wikipedia.org/wiki/Cinavia

Den sælges ikke billigt, men kom med et fornuftigt bud så tager vi den der fra... jeg har jule travlt og ferie så kan ikke garantere et hurtigt svar men lover at jeg nok skal vende tilbage.... Glædelig jul :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 08:58
Jeg har en Oppo BDP-93   til salg.

Ikke kodefri, men kodefri kittet koster 495.- hos av-connection.

Jeg skal have 2600.- for afspilleren. og så kan du smide det kit i og du har en super god afspiller.

Link til min annonce
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu