|
K: Lange højttaler kabler |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 15:42 |
||
Nogen der ligger inde med nogle lange kabler 2x8 og 4x4 gerne samme mærke.
Det er ca. længder ![]() Redigeret af hifreak - 19-Oktober-2015 kl. 15:51 |
|||
![]() |
|||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
![]() |
|||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
||
Bliver for dyrt. Hvis nogen har noget i prisklassen 20-25 kroner meteren er det bedre. Behøver ikke være termineret
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
||
eller her: billige kabler
Redigeret af MulleB - 20-Oktober-2015 kl. 10:52 |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
||
Så modstand er ca. 3 gange så høj (så vidt jeg husker fra mine målinger) som tilsvarende kvadrat fra Onkel Harald. ![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
||
Dem fra Jem og Fix er fuldstændigt det samme som dem fra Harald Nyborg.
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Har i nogle erfaringer med de billige af dem?
|
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
||
Eller siden jeg kiggede sidst ;-) For øvrigt burde modstanden ikke være tre gange så stor i alu http://www.bineco.dk/ellert/kobber.htm Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Har 2,5 mm2 kablet fra Harald Nyborg (købt til 159 kr på tilbud) til baghøjttalere og til højttalerne i køkkenet. Penge jeg sparede i forhold til "exotiske kabler" brugte jeg på bedre højttalere. Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |