|
K: Legetøj fra 90'erne - Turtles, G.I. Joe o.a. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Frogman135 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2014 kl. 14:40 |
Hej.
Er der tilfældigvis nogen af jer der har legetøj liggende fra 90'erne? Jeg skal til at være far snart og tænkte at det kunne være meget sjovt hvis min søn kunne få lov til at lege med det fede legetøj jeg havde som barn :) Det er primært Turtles, G.I. Joe, He man, Dino riders der har interesse. Så kig gerne lofter, kældre, skure igennem. På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da vores yngste søn voksede fra al hans Tutles blev det samlet i en sort sæk som kom på loftet... og så alligevel ikke for konen tog fejl at to sække, og smed den forkerte ud ;-(
Der var Turtles for mellem 3 og 4000 kr...
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Leder efter det samme. Der er en del he-man, dino riders, transformers og Star wars på dba. Priserne er dog groteske så held og lykke, er selv blevet glad for loppemarkeder hvor man kan være heldig.
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Saa fik du mig sendt paa loftet ,..
![]() http://www.guloggratis.dk/legetoj/actionman/annonce/25698031-rambo-the-force-of-freedom-1986-retro Det var hvad jeg fandt .. Mvh michael
|
|
![]() |
|
Frogman135 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 9 |
Ning: Det er godt nok trist! Mine forældre har af en eller anden grund skilt sig af med alt mit gamle legetøj. Jeg havde godt nok også meget!
Peter: Ja jeg tror også jeg må tage på loppemarked og lede :-) Michael: Jeg kan desværre ikke kende nogle af de figurer du har til salg. Men tak for info. De ser meget fede ud! |
|
![]() |
|
Andre der har noget gemt væk? :)
|
|
![]() |
|
opelchr ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Hej!
kan godt se indlægget er fra sidste år, men jeg fandt det på google!! Jeg har faktisk lige sat 4 Dino-Riders tilsalg! så hvis der er noget så se på dem her: http://www.dba.dk/dino-riders-tyco-tyco-din/id-1015998514/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |