recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Legetøj fra 90'erne - Turtles, G.I. Joe o.a.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Legetøj fra 90'erne - Turtles, G.I. Joe o.a.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frogman135 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-August-2014
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frogman135 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Legetøj fra 90'erne - Turtles, G.I. Joe o.a.
    Sendt: 21-November-2014 kl. 14:40
Hej.

Er der tilfældigvis nogen af jer der har legetøj liggende fra 90'erne?

Jeg skal til at være far snart og tænkte at det kunne være meget sjovt hvis min søn kunne få lov til at lege med det fede legetøj jeg havde som barn :)

Det er primært Turtles, G.I. Joe, He man, Dino riders der har interesse.

Så kig gerne lofter, kældre, skure igennem.

På forhånd tak :)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 16:28
Da vores yngste søn voksede fra al hans Tutles blev det samlet i en sort sæk som kom på loftet... og så alligevel ikke for konen tog fejl at to sække, og smed den forkerte ud ;-( 
Der var Turtles for mellem 3 og 4000 kr...
Ning
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2010
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 16:35
Leder efter det samme. Der er en del he-man, dino riders, transformers og Star wars på dba. Priserne er dog groteske så held og lykke, er selv blevet glad for loppemarkeder hvor man kan være heldig.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2014 kl. 17:45
Saa fik du mig sendt paa loftet ,..Wink

http://www.guloggratis.dk/legetoj/actionman/annonce/25698031-rambo-the-force-of-freedom-1986-retro

Det var hvad jeg fandt ..

Mvh michael
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frogman135 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 00:32
Ning: Det er godt nok trist! Mine forældre har af en eller anden grund skilt sig af med alt mit gamle legetøj. Jeg havde godt nok også meget!

Peter: Ja jeg tror også jeg må tage på loppemarked og lede :-)

Michael: Jeg kan desværre ikke kende nogle af de figurer du har til salg. Men tak for info. De ser meget fede ud!
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frogman135 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2014 kl. 16:47
Andre der har noget gemt væk? :)
Til top
opelchr Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Maj-2015
Sted: Danmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opelchr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2015 kl. 11:35
Hej!

kan godt se indlægget er fra sidste år, men jeg fandt det på google!!

Jeg har faktisk lige sat 4 Dino-Riders tilsalg! så hvis der er noget så se på dem her: 

http://www.dba.dk/dino-riders-tyco-tyco-din/id-1015998514/

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu