|
K: Lille reciever med dab+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2015 kl. 07:56 |
Hej
Jeg søger en lille dab-løsning til køkkenet. Der skal være forstærker, da højttalerne er passive. Jeg tænker noget i stil med Denons M35'ere Og til omkring 500 bops, ikke meget mere i hvert fald, så skal der være en god grund :-) /Rolf
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Godt nok til 750 kr. men mon ikke du kan presse ham lidt :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Korrekt, det er ikke Dab+ Men det kunne nok gå endda.
Har også skrevet med ham, men han var lidt af en freak. Bød 400, han sagde 500. Lidt skriveri og så var 500 ok med mig. Så ville han have 100 for at sende, selv om jeg påpegede g-porto kunne klare det for 49,- Så gad jeg ikke bruge tid på ham længere... |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
En halvgammel artikel: Så på sigt er det en dårlig investering at købe radio uden DAB+ Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jeg tager chancen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |