|
K: Mac Mini (Intel) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2012 kl. 21:47 |
Hej
Jeg søger en Mac Mini med Intel processor. Jeg har ikke de store krav til den, andet end at den skal virke samt kunne afspille 1080p uden problemer. Jeg vil helst handle face to face. Jeg bor på Østerbro i København, men skal både til Århus og Odense her i næste uge (uge 42). Jeg har maks. 1000 kr. at handle for (er studerende på SU) Mvh Martin
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
![]() |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Den manglende interesse kan hænge sammen med dit urealistiske bud. Jeg vil tro du som minimum skal hoste op med 2.500 - 3.000 for en sådan maskine! Et godt råd er at tjekke den blå avis, der kan du få en indikation af prisniveauet.
Mvh Ehlz
Redigeret af Ehlz - 14-Oktober-2012 kl. 22:31 |
|
![]() |
|
Tak for input
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Kik på guloggratis
|
|
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har set flere til omkring 1000 men de har alle været med g4 processor.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Hold dig LANGT væk fra V1.0 med intel CPU.
Den havde 945G chipset og dermed IGEN HW accelration af H264 Video. Den 2nd version med nVidia chipset, KAN med håndsving køre 1080P. mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
G4 Mac Mini dur desværre ikke, da den ikke har en optisk udgang. Det er kun Mac Mini med Intel der har det. Jeg bruger pt. min MacBook Air som mediecenter, men den har ingen optisk udgang. Og eftersom min forstærker er en gammel sag uden HDMI er det nødvendigt for at få surround. Jeg har også et Apple TV3, men synes efterhånden ventetiden er ved at være ret lang ift. jailbreak. Så en Mac Mini er mest tænkt som en løsning, indtil ATV3 kan jailbreakes. Men hvis man skal have en med NVIDEA grafikkort før det kører ordentligt, må jeg nok væbne mig med noget mere tålmodighed. Men igen, tak for svarene
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Har du overvejet ATV2? Eller muligvis WDTV?
Jeg ville personligt ikke købe en ældre Mac Mini pga. manglende HW-acceleration og almen slid på hardware.
|
|
![]() |
|
Jeg solgte faktisk min gamle ATV2 for at købe 3'eren i håb om at der ville komme jailbreak forholdsvis hurtigt efter. Men med de priser der er på dem nu, synes jeg de er alt for dyre. Men WD TV var måske ikke helt dumt. Det er vel bare en WD TV Live man skal have fat i så, når den kun skal bruges til at streame video fra en ekstern harddisk?
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
De nyeste med intel gfx kan da også bruges, koster bare kassen.
Hvad med et usb lydkort med s/pdif udgang, koster 10 usd på Og så i macbooken, kræver selvf. drivere. Er selv 100% ms mand, ved bare at mac mini V 1.0 intel var noget l**rt, da jeg måtte rede en kundes røv med en med en "rigtig" htpc, da apple'en ikke kunne køre 1080p. Apple havde self fortalt ham at hdvideo, no problem. Mvh Gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Lige præcis derfor jeg ikke skal have en af de nyeste
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |