recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Mac Mini (Intel)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Mac Mini (Intel)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Flubber Flubber skrev:

Jeg solgte faktisk min gamle ATV2 for at købe 3'eren i håb om at der ville komme jailbreak forholdsvis hurtigt efter. Men med de priser der er på dem nu, synes jeg de er alt for dyre. Men WD TV var måske ikke helt dumt. Det er vel bare en WD TV Live man skal have fat i så, når den kun skal bruges til at streame video fra en ekstern harddisk?

Jeg bruger selv WDTV Live, og den klarer 1080p uden problemer. Jeg ejer dog ikke et surround-anlæg, så jeg ved ikke med HD-lyd, men den understøtter i hvert fald DTS, DD m.fl. (der er optisk indgang).

Du kan sagtens sætte en HDD til eller køre igennem netværket med Windows. Jeg har dog en iMac, og Apple har vist lavet en del om på deres protokoller med Lion, så den vil ikke virke med WDTV Live igennem netværk. Her bruger jeg PS3 Media Server istedet. 

WDTV Live er ikke fejlfri og menuerne er ikke ligeså intuitive som Apple TV, men jeg synes dog stadig, at den gør jobbet godt.
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 18:47
Det må jeg da hellere få undersøgt så. Jeg bruger en MacBook Air med Mountain Lion, men filmene jeg har liggende ligger på en ekstern harddisk sat til en Airport Extreme. Så det er egentlig fra netværksharddisken jeg skal streame filmene (hovedsageligt). Jeg må nok hellere en tur på Google og undersøge sagerne Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu