|
K: Mac Mini (Intel) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger selv WDTV Live, og den klarer 1080p uden problemer. Jeg ejer dog ikke et surround-anlæg, så jeg ved ikke med HD-lyd, men den understøtter i hvert fald DTS, DD m.fl. (der er optisk indgang). Du kan sagtens sætte en HDD til eller køre igennem netværket med Windows. Jeg har dog en iMac, og Apple har vist lavet en del om på deres protokoller med Lion, så den vil ikke virke med WDTV Live igennem netværk. Her bruger jeg PS3 Media Server istedet. WDTV Live er ikke fejlfri og menuerne er ikke ligeså intuitive som Apple TV, men jeg synes dog stadig, at den gør jobbet godt.
|
|
![]() |
|
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det må jeg da hellere få undersøgt så. Jeg bruger en MacBook Air med Mountain Lion, men filmene jeg har liggende ligger på en ekstern harddisk sat til en Airport Extreme. Så det er egentlig fra netværksharddisken jeg skal streame filmene (hovedsageligt). Jeg må nok hellere en tur på Google og undersøge sagerne
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |