|
K: medieafspillere helst med xbmc - plus mere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du kan sagtens betjene den med en app og til de fleste formål er det langt hurtigere, da du kan starte en film ved at klikke direkte på den i oversigten frem for at klikke dig frem til den. Når man sidder med fjernsynets remote i forvejen, så er det dog en ekstra arbejdsgang at skulle finde sin telefon, låse den op og åbne app'en for at sætte en film på pause.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg havde sat Min pi op så Den lukkede med for software når jeg slukkede tv. Min USB indgang havde lige en kort forsinkelse inden Den lukkede for strømmen. Derfor kunne den nå at lukke ned inden jeg tog strømmen.
Det fungerede fint med min Panasonics g20, men ikke med min st60, som slukkede for strømmen for hurtigt. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Det gjorde så at Min pi startede sammen med tv, hvilket var ganske rart.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
Ok overvejer din meget b conrad. Men overvejer også at købe denne.
http://www.proshop.dk/Mini-PC-Android-og-Raspberry-Pi/Raspberry-Pi-2-Model-B-Bundle-Black-2472247.html Har jeg alt jeg skal bruge herhttp://www.proshop.dk/Mini-PC-Android-og-Raspberry-Pi/Raspberry-Pi-2-Model-B-Bundle-Black-2472247.html Og overvejer også et Apple tv 2 som er jailbreaket. De er bare ufatteligt dyre |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Hvis det hjælper, så har vi et bundletilbud i vores anmeldelse af Pi2 på flatpanelsDK. Jeg ved ikke om den pris slår de to du har fundet.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |