|
K: meget billige højtaler, sub og receiver. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Marts-2015 kl. 15:20 |
Hej folkens
En af mine venner er ved at bygge en for sjov hjemmebio. I den forbindelse søger han en fornuftigt receiver, gerne med noget power, da han har fået fat i nogle halv store men gamle Dali højtalere. Ud over godt med power skal den have hdmi (min. 1.3) intet krav til udseende. Den skal bare være meget meget billig. Mht baghøjtalere og evt en front, så skal det bare være billigt alder har ingen betydning, bare de virker og kan spille et stort rum op, det samme gælder fronthøjttaler Lad mig se hvad i har af gammelt skrammel i gemmeren 😃 |
|
|
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå ja en billig sub skal han også bruge
|
|
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Hej
Jeg har en Yamaha RX-V1067 i sort med HDMI 1.4, 2 HDMI output, 3D Ready osv http://europe.yamaha.com/en/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v1067__g/?mode=model og en HarboSUB10 i Hvid piano lak. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1524&zoneid=1 Jeg bor i lejlighed så enhederne har været i begrænset brug. samlet 2500,- kr afhentet i 8270 Højbjerg. Redigeret af noob30 - 28-Marts-2015 kl. 16:31 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har et par kef c40 stående ikke er det pæneste i fineren, men lyden fejler intet, og enhederne er i god stand. De kan afhentes billigt. Skriv pb hvis de har interesse.
Står i Esbjerg. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Vil du evt. sælge sub'en alene? M.v.h. |
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
Jeg har 2 stk jamo d6 thx baghøjtaler til 2000kr fast pris
|
|
![]() |
|
Tak for de forskellige bud, men priserne er for høje, det er en meget for sjov bio. Så 80/90'er højtalere er velkomne. Gerne i det nordjyske eller i nærheden heraf
|
|
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg kunne muligvis være interesseret i denne hvis vi kan finde ud af noget |
|
![]() |
|
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
Jeg har nogle gamle JAMO SAT 200 højtalere og en JAMO center 200.
Center højtaleren er ikke så pæn, men satelit højtalerene er fine. Kan afhentes for 200,- |
|
![]() |
|
Hvor står de?
|
|
|
|
![]() |
|
Jack Lenschau ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2014 Sted: Nimtofte, DK Status: Offline Point: 11 |
De befinder sig i Nimtofte på djursland.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Et par dali 505 gulvhØjtalere for 500 afhentet.
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |