|
K: møgbillig forstærker med HDMI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 12:10 |
Er ved at sætte et helt primitiv surround system op til en god ven med få midler.
Er der nogen der har en forstærker med hdmi som de vil sælge/donere
![]() |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis i ikke finder noget brugt til fornuftig penge så kunne den her måske være en god starter model. :-)
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
Den fra elgiganten var desværre "udsolgt" inden jeg fik den købt. Ellers godt bud.
|
|
![]() |
|
svenlind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2009 Status: Offline Point: 107 |
Hej,
Jeg har en Denon AVR 2809. Den måtte vige pladsen for en Anthem. Den har stået forsvarligt indpakket i kælderen. Du lyder som et godt menneske ![]() Den befinder sig i 2920 Charlottenlund. Mvh |
|
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next |
|
![]() |
|
Hej Svenlind
Det var sgu pænt af dig. Jeg vil undersøge om jeg kan få den afhentet af en ven. Skriver lige en pm til dig. Mvh. Henning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |