recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: møgbillig forstærker med HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: møgbillig forstærker med HDMI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: møgbillig forstærker med HDMI
    Sendt: 29-December-2014 kl. 12:10
Er ved at sætte et helt primitiv surround system op til en god ven med få midler.

Er der nogen der har en forstærker med hdmi som de vil sælge/donereTongue
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 12:11
Hvis i ikke finder noget brugt til fornuftig penge så kunne den her måske være en god starter model. :-)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 15:20
Den fra elgiganten var desværre "udsolgt" inden jeg fik den købt. Ellers godt bud.
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2009
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:18
Hej,

Jeg har en Denon AVR 2809. Den måtte vige pladsen for en Anthem. Den har stået forsvarligt indpakket i kælderen.
Du lyder som et godt menneske Smile, så du kan afhente den for 3 flasker anstændig rødvin.
Den befinder sig i 2920 Charlottenlund.

Mvh

Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 16:53
Hej Svenlind

Det var sgu pænt af dig. Jeg vil undersøge om jeg kan få den afhentet af en ven. Skriver lige en pm til dig.

Mvh.
Henning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu