|
K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mangler nu "kun" en UMIK-1.
|
|
![]() |
|
chili55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 14 |
så skulle du måske heller ikke blande min profil ind i din købstråd. Mvh. Jørgen
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
den er jo offentlig! samt at du har jo allerede skrevet i tråden og det er dig som stillersen henviser til, da han gerne ville have en pris fra dig. kun for at hjælpe stillersen til bedre komme i kontakt med dig, har jeg henvist til din profil hvor han bedre kan komme i kontakt med dig, end i min tråd. |
|
![]() |
|
chili55 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 14 |
kan så fortælle dig at den var solgt før du oplyste om min profil .Du gav mig ekstra arbejde med at svare folk på deres unødige henvendelser, men det er måske ok,selv om jeg ikke har bedt dig om det. Mvh. Jørgen
|
|
![]() |
|
jeg beklager at dine ting er blevet solgt pga. min tråd (ironi kan forekomme) og ha en dejlig dag ![]() UMIK-1 søges stadig.
|
|
![]() |
|
--
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |