recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Minidsp 2x4 og en UMIK-1

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 19:31
mangler nu "kun" en UMIK-1. 
Til top
chili55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2011
Sted: danmark
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chili55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 19:36
så skulle du måske heller ikke blande min profil ind i din købstråd. Mvh. Jørgen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af chili55 chili55 skrev:

så skulle du måske heller ikke blande min profil ind i din købstråd. Mvh. Jørgen

den er jo offentlig! samt at du har jo allerede skrevet i tråden og det er dig som stillersen henviser til, da han gerne ville have en pris fra dig. 

kun for at hjælpe stillersen til bedre komme i kontakt med dig, har jeg henvist til din profil hvor han bedre kan komme i kontakt med dig, end i min tråd. 

Til top
chili55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chili55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 19:59
kan så fortælle dig at den var solgt før du oplyste om min profil .Du gav mig ekstra arbejde med at svare folk på deres unødige henvendelser, men det er måske ok,selv om jeg ikke har bedt dig om det. Mvh. Jørgen
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af chili55 chili55 skrev:

kan så fortælle dig at den var solgt før du oplyste om min profil .Du gav mig ekstra arbejde med at svare folk på deres unødige henvendelser, men det er måske ok,selv om jeg ikke har bedt dig om det. Mvh. Jørgen

jeg beklager at dine ting er blevet solgt pga. min tråd (ironi kan forekomme) og ha en dejlig dag Smile

UMIK-1 søges stadig. 
Til top
chili55 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chili55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 20:49
--
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu