|
K: MiniDSP 4x10/10x10 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror det ender med jeg bestiller en ny 10x10 fra Tyskland, og så en Rotel rmb-1565 til og drive mine diskanter og mellemtoner, og så kan min rb-1572 koncentrere sig om basserne. Uha jeg er spændt!
Jeg går ud fra det ikke gør noget og bruge forskellige forstærkere til de forskellige enheder? Rmb-1565 er på 5x100w, og rb-1572 er på 2x250w. De har samme gain og formentligt også samme lyd karakteristika. |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
De havde lige en enkelt 10x10 på lager nede i tysker land, så den skulle være på vej nu. Og effektblok samt ekstra lakrids kabler skulle lande i morgen! Så skal min a-z tv skænk lige modificeres lidt til de ekstra apparater.
|
|
![]() |
|
Så fik jeg testet aktiv tri-amp en lille smule i går. Kan konstatere man ikke får mindre kabelrod af og gå aktiv, lol. Der var ikke tid til nogen målinger eller korrektioner, satte bare et hurtigt filter op med 250/2500hz deling og 24db/oct LR slopes. Og holy crap der er kommet styr på de 4x10" seas enheder. Det er vildt så meget mere luft de kan flytte uden og miste kontrol. Var godt nok blevet fortalt forstærkeren fik mere kontrol over enhederne, men det her er jo VILDT! Virker som om der er 4 gange så meget strøm til rådighed. Det er også tydeligt at forvrængningen er lavere ved højt lyd tryk. Det var allerede meget silkeblødt, men nu er det bare ren fløde i ørerne uanset hvor højt jeg skruer op ;-) Og det kan kun blive endnu bedre når jeg får lavet nogle målinger og korrektion med Dirac.
Lidt stemnings billeder: ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |