|
K: m&k sound subwoofer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 13:01 |
10 eller 12 tommers mk sound subwoofer købes, helst med 2 enheder, men skriv hvad I har
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sådan et dyr her som jeg evt godt vil af med. Hvis prisen er rigtig forståes :-)
http://www.audioreview.com/cat/speakers/subwoofers/m-and-k/v-1250thx/prd_124419_2741crx.aspx Den befinder sig i København
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
Hej jacob,
Jeg glemte en ting i annoncen, Pris og billede, tak |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
prøv at tjekke dette link ud, det ern M&K MX250 :-) med 2 stk 12 tommer bas i til gode penge :-)
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Jeg har da helt glemt at give dig linket i beskeden før, Sorry:-)
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=287321 |
|
![]() |
|
Tak vilstrup, ham har jeg allerede snakket med
|
|
![]() |
|
KØBT
|
|
![]() |
|
super hvad har du købt af sub?
|
|
![]() |
|
Mk x12
|
|
![]() |
|
What
![]() Har du købt den brugt eller helt ny? Du kan godt glæde dig til at få den hjem, den spiller mega godt og går utrolig dybt:-) Den bliver meget bedre end MK sound MX350:-) |
|
![]() |
|
Der skulle have stået sådan her til sidst i min tidligere besked.
At x12 spiller meget bedre end Mx350:-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |