|
K: musikanlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 23:54 |
Hejsa skal bruge et musikanlæg til den SFO jeg arbejder på.... Skal kunne spille højt. Altså to gode højtalere og en receiver .".. Skal selvfølgelig gerne være billig. Men skal bruges til på torsdag... Skal være indenfor 35-40 km af Frederikssund Jyllinge... Ved det er meget at bede om... Men der skal spilles op til fest til Halloween :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par ældre sony reolhøjtalere, de kan afhentes gratis i 4100 Ringsted.
Om de kan spille højt nok, vil jeg ikke love - det afhænger også af forstærkeren. Jeg har dog uden problemer kunne spille 20 kvadratmeter op.
|
|
![]() |
|
Mumi_Trolden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2015 Status: Offline Point: 6 |
Ligger inde med flg:
Forstærker: NAD T750 Surround Reciever (Har manual, kasse og remote) http://www.audioreview.com/cat/amplification/a-v-receivers/nad/t750/prd_118682_2718crx.aspx Højttalere: Dali Concept 6 (Black) http://www.dali-speakers.com/en-US/Loudspeakers-1/CONCEPT-6.aspx Subwoofer: Dali SWA 15 (Black) (Har desværre fået 2 ridser og så er front Dali mærket faldet af, men har fået 4 nye man kan sætte på.) http://www.manualslib.com/manual/595010/Dali-Swa-15.html Udover det, så virker alt 100%. Der kan mefølge 7m subwoofer kabel inkl y splitter. Redigeret af Mumi_Trolden - 27-Oktober-2015 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Lyder spændende det hele. Vender retur hvad er prislejet
|
|
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Hvad er budgettet?
Jeg har muligvis et sæt Klipsch Rf82 mk1 og en marantz mcr510 jeg skal af med :) |
|
![]() |
|
Det lyder desværre som overkill.
Så billigt som muligt. Men skal lige høre chefen. Men skal gerne kunne spille et rum op på en 50-60m2 |
|
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Alright, det spiller ellers fantastisk og kan uden problemer spille 60m2 op til en god fest :)
|
|
![]() |
|
Tusind tak for buddene de er meget gode, dog lidt med afstand og pris, har snakket med jer over pm...
Hvis der er nogen der kan anbefale noget lidt billigere med to store højtalere som kan spille en 60-70 kvm2 op så ville ungerne blive glade.... Ellers bliver det nok til at jeg prøver at lave en aftale med en af jer der har meldt ind her på tråden |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |