|
K: NAD Fjernbetjening (NAD AVR4) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2013 kl. 23:41 |
Ja, da min egen fjernbetjening til receiveren herhjemme er gået i stykker, ville jeg prøve lykken om nogle mon skulle ligge inde med en sådan ekstra.
Den ser ud som på dette billede: ![]() Hjælp en desperat mand i nød, der er træt af at skulle over og dreje på hjulet konstant for at justere lyden
![]() Redigeret af BX5 - 02-August-2013 kl. 23:41 |
|
![]() |
|
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Køb en billig programmerbar fra Logitech
|
|
![]() |
|
Jeg vil helst have originalt tilbehør, i så vidt det er muligt - så jeg giver den lige en ekstra chance her, inden jeg må trille ind til Hifiklubben og betale i dyre domme
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |