|
K: NES/SNES/N64 konsoller, spil og tilbehør |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads_H ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 18:42 |
Hej alle,
Måske lidt et longshot herinde, men jeg kunne ikke se noget i reglerne for køb/salg der forbyder et indlæg som dette. Jeg køber ældre Nintendo konsoller, og spil+tilbehør hertil.
Skriv hvad I har, så tager vi den derfra. :) |
|
![]() |
|
Mads_H ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Space-Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2015 Status: Offline Point: 62 |
Har en Nintendo GameCube nogen interesse?
Der er 2 Controller 6-7 spil samt Gameboy player med. Mvh Asbjørn |
|
![]() |
|
Hej Asbjørn. Det kunne det måske godt. Jeg sender dig lige en PB.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Der er masser af Retro spillskonsoller og spil til salg i denne gruppe på Facebook https://www.facebook.com/groups/689749551081181/?ref=browser
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Op :)
|
|
![]() |
|
Op igen
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |