recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: NVIDIA Shield Portable eller tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: NVIDIA Shield Portable eller tablet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
davorgekko Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2009
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: NVIDIA Shield Portable eller tablet
    Sendt: 21-Februar-2016 kl. 09:46
Hejsa - jeg leder efter en nvidia shield portable eller en tablet, som jeg ville eksperimentere lidt med. 

Hvis der er en, der ligger inde med en sådan, som de ikke bruger, og som de ville af med til en fornuftig pris, så kunne jeg meget vel være interesseret. :)

Mvh. Davor

Redigeret af davorgekko - 29-Februar-2016 kl. 19:55
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 20:44
Bump
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 19:56
Bump - en nvidia shield tablet kunne også have interesse. 

Mvh. Davor
Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2016 kl. 22:38
http://imageshack.com/a/img922/264/3hoW5t.jpg
http://imageshack.com/a/img923/2425/93D66v.jpg
http://imageshack.com/a/img922/2458/fCHorD.jpg

Praktisk talt ubrugt?
Hvad vil du give?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 20:17
Er det en K1? Hvad havde du selv tænkt? Og hvor er du i landet?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 20:59
Var faktisk ikke engang klar over at der var kommet en "opdateret" version, men nej det er den "gamle" Men som jeg kan se har de samme specs, bortset fra at den jeg har har en stylus, usb kabel og lader...

Jeg har et bud på 1000 + fragt fra wads her på siden...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davorgekko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 21:21
Hej igen! 

Ok - det synes jeg allerede er for meget, da en K1 (inkl porto og garanti) kun koster 1599. Desuden holder NVIDIA opdates og lignende tilbage på den oprindelige model, så selvom specs er stortset ens (nogle komponenter er forskellige), så er der alligevel forskel.

Så hvis du har et bud på 1000pp på den første tablet, synes jeg da, du skal skynde dig at slå til. Men måske skulle du lige rette linket i den post, hvor du linker til en K1?

Mvh
Davor

Redigeret af davorgekko - 01-Marts-2016 kl. 21:23
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 21:22
Fair enough :)

God pointe :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu