|
K: NVIDIA Shield Portable eller tablet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2016 kl. 09:46 |
Hejsa - jeg leder efter en nvidia shield portable eller en tablet, som jeg ville eksperimentere lidt med.
Hvis der er en, der ligger inde med en sådan, som de ikke bruger, og som de ville af med til en fornuftig pris, så kunne jeg meget vel være interesseret. :) Mvh. Davor Redigeret af davorgekko - 29-Februar-2016 kl. 19:55 |
|
![]() |
|
davorgekko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Gentofte, DK Status: Offline Point: 229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Bump - en nvidia shield tablet kunne også have interesse.
Mvh. Davor
|
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
http://imageshack.com/a/img922/264/3hoW5t.jpg http://imageshack.com/a/img923/2425/93D66v.jpg http://imageshack.com/a/img922/2458/fCHorD.jpg
Praktisk talt ubrugt? Hvad vil du give? |
|
![]() |
|
Er det en K1? Hvad havde du selv tænkt? Og hvor er du i landet?
|
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
Var faktisk ikke engang klar over at der var kommet en "opdateret" version, men nej det er den "gamle" Men som jeg kan se har de samme specs, bortset fra at den jeg har har en stylus, usb kabel og lader...
Jeg har et bud på 1000 + fragt fra wads her på siden... |
|
![]() |
|
Hej igen!
Ok - det synes jeg allerede er for meget, da en K1 (inkl porto og garanti) kun koster 1599. Desuden holder NVIDIA opdates og lignende tilbage på den oprindelige model, så selvom specs er stortset ens (nogle komponenter er forskellige), så er der alligevel forskel. Så hvis du har et bud på 1000pp på den første tablet, synes jeg da, du skal skynde dig at slå til. Men måske skulle du lige rette linket i den post, hvor du linker til en K1? Mvh Davor Redigeret af davorgekko - 01-Marts-2016 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
Fair enough :)
God pointe :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |