|
K: NVIDIA shield |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Januar-2017 kl. 20:03 |
Hej.
Jeg søger en nvidia shield, så skriv hvis du planer om at sælge din. Redigeret af Vilstrup - 17-Januar-2017 kl. 10:31 |
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej..
Har en tilsalg. 16Gb version med fjernbetjening og stander. Stadig garanti på (ca. 1 år) Har dog ikke længere original emballage, men kan pakkes forsvarligt ind ved evt. fragt. Desuden har jeg en Hitachi Travelstar 7K1000 2.5" harddisk liggende, som kunne indgå i handlen, hvis vi kan finde den "rigtige pris" ![]() ![]() |
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Fedt.
Harddisken skal jeg ikke bruge til noget, da jeg har en nas med 16tb i:-) men hvad tænker du af pris? Går ud fra at det ikke er den nyeste version du har med HDR? |
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
Øhh.. ved ikke med HDR, men understøtter 4K - Android version 6.0
Tænker 1000,- +pp ville være en okay pris ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det lyder rimelig fair. Fejler den noget og hvordan er standen på den?
|
|
![]() |
|
Plus hvad vil portoen være?
|
|
![]() |
|
Men jeg vil meget købe den ellers, hvor standen er lige så fin som den er billedet.
Men er din tidligere køber hoppet fra, siden at du stadig har den til salg? For kan se at den ellers var solgt i din salg tråd. |
|
![]() |
|
Yup,, han kom ikke. Tænkte så at beholde den, men hvad skal man bruge støv til?
![]() Den er som ny. Kan sendes (med GLS) til et pakkecenter nær dig for 49,- |
|
|
|
![]() |
|
Blokkebak ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2016 Sted: Udsholt Status: Offline Point: 58 |
Ellers napper jeg den!!
|
|
![]() |
|
Super det lyder ikke slemt:-)
|
|
![]() |
|
PM er sendt |
|
![]() |
|
johnnyn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 209 |
Lidt off tropic hvad er forskellen på den nye og gamle? Ikke set store som jeg har læst.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |