|
K: oneplus one |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2015 kl. 14:13 |
Jeg ønsker at købe en oneplus one... er ligemeget om det er 16 eller 64 gb.
Kan købes via forsendelse, men foretrækker face 2 face. (Århus).
|
|
![]() |
|
-thomas-88 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2013 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu ved jeg ikke om det er fordi du vel spare lidt og købe brugt, men ellers har OPO "droppet" deres invite system hver tirsdag så det er muligt at købe en der.
DBA, priserne overstiger næsten prisen for en ny inkl. porto :) https://oneplus.net/dk/how-to-buy - "Open Sales"
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
var en der lige var kommet til salg her i århus på dba, 64 gb versionen... 2 mdr gammel, endte med at give 2000 for den. Så må vi se om det er noget jeg gider beholde :)
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
har boet sammen med en i 6 mdr nu.. og må sige den har den ene fejl, at det ikke er min :)
Så hvis du kan leve med størrelsen, så tror jeg du vil beholde den :)
|
|
![]() |
|
indtil videre er jeg SUPER glad for den... det er helt vildt at man kan få en så lækker tlf til så billig en pris... den føles på ingen måder billig i forhold til dens konkurrentern, jeg er super glad for mit valg fremfor den galaxy s5 jeg havde i tankerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |