|
K: Onkyo/HK receiver |
Besvar |
Forfatter | |
peterf
Bruger Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Juli-2012 kl. 20:59 |
Jeg søger en Onkyo/Harman Kardon receiver, meget gerne en 605'er eller lignende. Har brug for 3 HDMI ind og HD-lydformaterne. Umiddelbart søger jeg noget i omegnen af 1000,- kr men skriv hvad du har...
Skal enten kunne sendes forsvarligt eller afhentes i Aalborg-området. Skal du snart en tur til Fyn, så afhentning på ruten Aalborg-Odense kan også lade sig gøre. |
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en 605 i sølv som jeg vil sælge for 1200kr. Fejler intet men jeg havde brug for en forstærker med preut. Bor i Hjallerup men arbejder i Nr.sundby hver dag.
mvh Jacob
|
|
JayBee36
Bruger Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en sort 608 yil en pris af 1500. Ved godt at det er over dit budget, men et tilbud.
Står i Holsted, men hvis det er aktuelt kan vi mødes ved Kolding. |
|
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005 Front Monitor Audio GS20 Focal Sib+Cub2 |
|
peterf
Bruger Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dikkedog! :-) Allerede flere bud - skønt! Jeg lader lige tråden køre nogle dage, men regner med at have truffet en beslutning i slutningen af den kommende uge.
|
|
peterf
Funktioner
Tak(0)
|
Kors, hvor jeg ind imellem hader iphones stavekontrol... Hvis nogen skulle være i tvivl, stod der 'sikkedog' indtil de højere æblemagter greb ind.
|
|
peterf
Funktioner
Tak(0)
|
@JayBee36... Du har en meeeget gammel pm liggende :-)
Er der andre, der har noget spændende til salg - absolut max er 1500,- |
|
JayBee36
Bruger Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
Peter har lige set den, ved ikke lige hvorfor jeg ikke blev logget ind automatisk. Men har den stadig og ringer i morgen.
|
|
Samsung PS50C7705
Marantz SR7005 Front Monitor Audio GS20 Focal Sib+Cub2 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |