recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Onkyo TX-NR809-klassen - Drømmen starter her
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Onkyo TX-NR809-klassen - Drømmen starter her

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zirio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Onkyo TX-NR809-klassen - Drømmen starter her
    Sendt: 13-September-2012 kl. 18:04
Hej Recordere-medlemmer

Jeg er i gang, med at opbygge en hjemmebio til en ven, og søger derfor en Onkyo TX-NR809 eller lignende.

Er du ejer eller kender nogen som er, til sådan en receiver i den klasse og ønsker at afgive dig til en anden side?

Hvis ja, skriv lidt informationer om produktet, også tager vi den derfra! Smile

Mvh 

Zirio

Redigeret af zirio - 15-September-2012 kl. 10:44
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 19:22
Hej

Jeg har en Onkyo tx-nr1009 som snart skal opgraderes til en 11.2 reciever. Vil gerne vente til de kommer ned i pris dog.

Den er i sølv og har et par markante skrammer på fronten, alt fungerer 100%. Der er vist stadig garanti fra den tyske netbutik.

Vil ikke sælge den for mindre end 5500,-

Sejrsen
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zirio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 11:52
Det lyder spændende, PM sendt!

Andre bud er naturligvis velkomne!Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu