|
K: Onkyo TX-NR818 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2013 kl. 22:23 |
Onkyo TX-NR818 købes :)
Redigeret af Tobster - 25-August-2013 kl. 22:24 |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 814 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil have en fra ny så tror jeg at du skal kigge udenlands.
fx De sender også til Danmark. Pris med fragt bliver vel ca. 5300,-, hvilket vel også er rimeligt for en receiver med Audyssey xt32 kalibrering. http://www.1a-elektronikversand.de/product_info.php?info=p969_onkyo-tx-nr818-silber---7-2-kanal-av-netzwerk-receiver--tx001-.html Redigeret af Sejrsen - 25-August-2013 kl. 22:38 |
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
Ja det er bla pga xt32 jeg ønsker denne forstærker.
Der er mange ting at bruge penge på her i tiden, så jeg håber jeg kan føre en go handel ved at købe brugt :-) Men tak for links. Kan være jeg springer på der hvis ikke der en brugt der byder sig |
|
![]() |
|
nilfri ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
Jeg har en TX-NR808, som næsten aldrig har spillet. Kunne den interessere?
Byttes (helst) eller sælges. Byttes til stereoforstærker, da vi alligevel aldrig får surround op at køre... |
|
Venlig hilsen
Finn, Roskilde |
|
![]() |
|
Hej Bilfri.
Nej tak :-) |
|
![]() |
|
Slet ingen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |