recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K.  OPPO 93 eller bedre.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K. OPPO 93 eller bedre.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Puroresufan Puroresufan skrev:

Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Hej.
Jeg søger en OPPO 93 eller bedre .

Bruger ikke BD/DVD meget,men SACD og CD lidt mere, hvorfor jeg mener valget er OPPO.

Har du en i overskud eller ved du hvor jeg kan købe en ny til en god pris?

Hvad er en god pris? Har en 93 købt i DK, men med regions fri kit monteret for knap 2 år siden i perfekt stand.
Det er et godt spørgsmålWink
Så billigt som muligt, men vel omkring 2500-3000 kr. for en 93 med udløbet garanti.
og omkring 5000 kr. for en 95 vil jeg tro, men det er jo svært at sige.
Skriv evt. en PM med hvad du har og hvad du vil have for denWink, men har muligvis handlet en 93 allerede.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Puroresufan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Puroresufan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 19:21
PB sendt.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu