|
K : Oppo Find 5 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nååå jeg lovede vist lidt feedback på mobilos :)
Har efterhånden haft den i brug i 3 uger, og overall er jeg meget godt tilfreds.. 3-4 punkter driller den mig lidt indtil videre: ingen dansk sprog ingen dansk ordbog til sms 5" er stort.. 5" er meget stort.. 5" er muligvis for stort til en telefon.. Problemet er at der er simpelthen flere episoder hvor det er en belastning, end der er episoder man er glad for den sidste ½-1".. Kan være tilvænning men efter 3 uger, burde den vel "være der" ik ? Positioneringen i "deres" weatherapp virker i øvrigt heller ikke - Overhovedet :) Udover størrelsen er de 3 andre punkter noget der burde være løst i næste sw opdatering... Iøvrigt noget jeg synes at have læst Oppo ville smide ud minimum hver 14. dag ? - Jeg har ikke set en endnu :) Og nu til al det med sukker på... Designet er i orden.. Byggekvaliteten er i orden, skærmen er i orden, batteritiden er "okay", sw/gui kører smooth og dejligt :) Glæder mig til sproget samt især sms ordbogen bliver lavet (skulle ifølge oppo forum være igang, så det må være et spørgsmål om uger) Alt i alt en rigtig rigtig dejlig telefon, som jeg vurderer fuldt ud kan konkurrere med de andre topmodeller - Blot ~2000 billigere (jeg gav vist 33xx for 32gb modellen incl fragt osv). Noget nogen ønsker uddybet / testet må i lige give lyd :) |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Jeg er fuldstændig enig med dig, altså bortset fra batteritiden som er alt for kort, fuldt ladet batteri holder under 16 timer, også selv om den stort set ikke bruges
![]() |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Vil anbefale dig swiftkey hvis dunklere dansk ordbog. Vil ikke undvære det tastatur på en android enhed, og ærger mig bare over, at det ikke kan i stalledes på min iPad :)
|
||
![]() |
||
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
|
Jeg har haft min i "brug" i godt 1½ døgn før den mødte en oplader, så ved ikke om der er et issue med settings et eller andet sted ?
Pt kan jeg sige at jeg tog den ud af laderen da jeg stod op i morges kl 5, har haft 7-8 opkald i løbet af dagen, af ca en time sammenlagt, spillede en 15 minutters candycrush da jeg sad i kø til bilvasken... mail/weatherupdates, div sms osv osv "småting" i løbet af dagen, og pt 63% batteri tilbage.. JEG synes ikke det er så skidt, men må indrømme at jeg ikke går så meget op i batteritid, da den bare ligger i laderen om natten her :)
|
||
![]() |
||
|
aerik:
Det er hermed smidt på, og umiddelbart bliver jeg hurtigt meget gode venner med det.. Mange tak :)
|
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Er der 4G understøttelse og i så fald hvilke udbydere?
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
|
Ingen 4G her :)
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Oppo´en understøtter ikke 4G
![]() |
||
![]() |
||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
|
Øv, men tak for svar.
|
||
mvh Infinity
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
Batteritiden kan øges, hvis kørende apps lukkes ned. Androids "Jobliste" viser hvilke apps der kører, eller som øverste punkt " Stop alle".
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |