|
K: Oppo UDP-205 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2020 kl. 05:28 |
Hej.
Jeg ønsker at købe en Oppo UDP-205 4K Blu-Ray hvis nogen skulle have én til salg, eller kende til en butik der har dem. Lad mig vide hvad i kan tilbyde. Med venlig hilsen, Mikkel Petersen.
|
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
sirgadget ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 137 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Well, jeg bor i Texas, så det ikke er noget problem.
Det var egentlig mere om jeg kunne finde én der ikke var skruet vildt op i pris. Dem på Audiowoof har jeg prøvet at kontakte og jeg er ret sikker på det er fake annoncer fordi de spørger efter pengene på Money Gram osv. Men jeg har muligvis fundet en jeg kan få til en "og" pris, synes ikke rigtig $4000 er en god pris.
|
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
Ja, de er voldsomt dyre
![]() Skal det lige være sådan en? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Oppo har jo altid været "In", og jeg har selv haft flere af dem. Skønne maskiner.
Hvis det er byggekvalitet, billede - og lydkvalitet og funktionalitet der tæller, så er der for længst kommet BD afspillere der godt og vel matcher de seneste Oppo. Panasonic UB9000 er en af dem. Pioneer laver også nogle skønne BD maskiner. Men ellers pøj pøj med søgningen.
Redigeret af Hother - 01-Februar-2020 kl. 13:32 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Well, Oppo 205 er stadig den eneste som både er en fantastisk videoafspiller og musikafspiller.
Og så er det de eneste high-end 4k maskiner jeg kan finde som kan gøres multiregion. Og da ked har en 600-700 EU skiver jeg gerne vil kunne spille, samtidig med jeg bor i USA og køber nye skiver lokalt, så er multiregion nærmest et must. Jeg kunne naturligvis have to afspillere, men det er bare lidt fjollet. Plus jeg højest sandsynligt ville skulle have en step Up converter for EU afspilleren.
|
|
Mikkel Petersen.
Mit setup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |