|
K: Panasonic 50" 3d? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
razzil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2012 kl. 21:19 |
Hej jeg er ny her på siden.
jeg er desværre kommet til at sælge mit ellers højt elskede panasonic vt 20 42" da jeg ville have et større, så jeg søger nu et nyt/brugt panasonic der skal kunne matche det gamle vt 20, og helst som smart tv. er der nogen der har noget stående? jeg tænker en pris på omkring 7000.- maks. da jeg købte mit vt20 for 5000 hos elgiganten for halvanden år siden håber at der er nogle der kan hjælpe/ guide eller har et stående som jeg kan overtage ![]() jeg bor i silkeborg og vil helst ikke over nogle broer for at afhente ![]() mvh martin hald
|
|
![]() |
|
razzil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
f.eks kan jeg se at komplett har et 50" ut50 til 6000.-
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=751958 hvordan er billedet i forhold til mit gamle vt20? Jeg skal bruge det til 3d gaming fra ps3, og 3d film, samt computerskærm til tider.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |