|
K: Panasonic plasma ST/GT/VT(50/60) i 42/50" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbplum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2009 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2020 kl. 22:56 |
Hej,
Som overskriften siger, er jeg interesseret i at købe et Panasonic ST/GT/VT 50/60 i str. 42" el. 50". Jeg kan afhente i Storkøbenhavn eller Nordsjælland efter nærmere aftale. Hvad ligger I inde med? Vh. Jeppe |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://www.dba.dk/plasma-panasonic/id-1064828854/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android_share_listing
Så får du også lidt at bruge tiden på. Måske er det lidt langt til Aarhus. (Ikke min annonce)
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Nu er det godt nok ikke et Panasonic.
Men jeg ligger stadig inde med et Pioneer 508xd, som kan afhentes for en ramme cola. Det befinder sig på Vestsjælland. |
|
![]() |
|
SilverShadow18 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Status: Offline Point: 38 |
Hej Jeppe.
Har et Panasonic VT50 i fin stand, dog uden fod, men ellers med alt org tilbehør. Hvad havde du tænt af priser? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |