recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Panasonic plasma ST/GT/VT(50/60) i 42/50"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Panasonic plasma ST/GT/VT(50/60) i 42/50"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbplum Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2009
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbplum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Panasonic plasma ST/GT/VT(50/60) i 42/50"
    Sendt: 17-Marts-2020 kl. 22:56
Hej,

Som overskriften siger, er jeg interesseret i at købe et Panasonic ST/GT/VT 50/60 i str. 42" el. 50". Jeg kan afhente i Storkøbenhavn eller Nordsjælland efter nærmere aftale.

Hvad ligger I inde med?

Vh. Jeppe
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2020 kl. 16:07
Til top
Renoldo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Sorø
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Renoldo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2020 kl. 16:32
Nu er det godt nok ikke et Panasonic.

Men jeg ligger stadig inde med et Pioneer 508xd, som kan afhentes for en ramme cola.

Det befinder sig på Vestsjælland.

Til top
SilverShadow18 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverShadow18 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2020 kl. 09:55
Hej Jeppe.

Har et Panasonic VT50 i fin stand, dog uden fod, men ellers med alt org tilbehør.

Hvad havde du tænt af priser?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu