|
K: Philips Hue start sæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2015 kl. 22:30 |
Jeg leder efter et philips hue startsæt, skriv hvad du har og hvor..... takker
![]() |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Fona i Nykøbing F har et startsæt til 990 kr. i dag d. 2/10, men det kræver selvfølgelig du er i nærheden :-)
|
|
![]() |
|
hvorfor kun i nyk f ?
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Fona Storcenter Nord i Aarhus sættet til 995.
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Det var et tilbud der kun var gældende i går aftes. Har lige ringet til dem, og det er ikke muligt at få til den pris mere. Øv :(
|
|
![]() |
|
Jeg har også ringet, det var kun igår ja, øv men tak for info.
Tilbage til tråden ! Jeg søger stadig et startsæt ![]() |
|
![]() |
|
Leder stadig efter et sæt hue men de er jo ikke til at opdrive brugt, de må være rasende populære.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
Bemærk at der er kommet en ny bridge, så nuværende startsæt er forældede.
|
|
![]() |
|
interessant hvordan kan jeg sikre mig at jeg får den nye bridge ved køb i butik så ?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
Den hedder bridge 2.0
Den har samme form som et Apple tv, dog i hvid. |
|
![]() |
|
det er da værd at vente med at købe til de kommer i danske butikker så de nye sæt,, pære er jo også forbedret, så det vil jeg vente på, mange tak for info.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |