|
k: philips hue |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har kun købt en enkelt og placeret den et centralt sted, så vi nemt at slukke eller tænde alt i forbindelse med vi kommer og går. Køber måske en mere, men synes ikke det er nødvendigt med en til alle rum. Den fungerer fint som supplement til telefonen.
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
|
Dingo72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
Rettelse
Redigeret af Dingo72 - 08-November-2014 kl. 17:35 |
|
![]() |
|
Dingo72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
Jeg har investeret i LUX-modellen. Pærerne kan sættes til forskellige temaer, her handler det mest om at dæmpe lysene op eller ned i forskellige scenarier (det fungere dog ikke som varmt("glødepærer") og koldt lys, som jeg godt kunne tænke mig). Som forummet her så fint beskriver, er der fordele og ulemper ved systemet, hvor især tænd/sluk funktionen kan diskuteres. Jeg kunne godt selv finde på at investere i kontakten for at løse dette issue.
Jeg synes dog at deres funktion med at man kan indstille app'en til at tænde for lyset om morgenen klokken 6.00 Sharp i hverdagene, er rar
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Nu har jeg også lige investeret i et Hue-kit i FONA. :)
Umiddelbart, så er der ikke de store forskelle mellem mine Limitless LED mht. lys-niveau og farvegengivelse. Derimod er der flere muligheder for tilpasning via Hue. Fordelene ved mine Limitless LED er, at de husker sidste indstilling ved strømafbrydelse. Desuden fungerer Limitless LED både med mobil OG en fysisk remote. Jeg savner virkelig en fysisk remote, hvor man kan tænde/slukke og dæmpe lysene. Alt I alt er jeg dog rimelig tilfreds med Hue. Jeg skal bare lige have leget lidt mere med de forskellige 3. part apps.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
Mener logitech Remote kan styre hue
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
Nedtur er dog er alle Hue lamper de larmer når de er slukket.
En meget høj lyd. Latterligt for så dyr en pære. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9458 |
Jeg kan nu ikke høre den lyd
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg kan nu heller ikke høre noget..
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
http://www.everyhue.com/vanilla/discussion/515/hue-creates-high-pitch-noise-when-switched-off-/p1
Okay. Heldigt i ikke hører den frekvens 😊 Redigeret af Pade2204 - 08-November-2014 kl. 20:16 |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Damn det udelukker Hue hos mig for den ville min kæreste høre. Det må da være til at blive skør i hovedet af!
|
|
![]() |
|
Jeg vil sige det sådan, at man skal sidde ca. 0,5 til 1 meter fra pæren, hvor man kan høre det.
Jeg har en som læselampe, og den er forholdsvis tæt på sofaen... den bliver nødt til at være tændt, ellers kan jeg ikke sidde i sofaen med hovedet ca. 1 meter væk fra pæren. Ellers hører jeg ikke de andre. |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Gentager, jeg er virkelig typen der hører de mindste lyde fra transformatorer og lign. og går fuldstændig i selvsving over blæsere i apparater osv. hvor andre blot øger volumen for at overdøve det. Kald det lyd stress om man vil :) Edit: Okay, har en siddende i en lampeskærm hvor jeg aldrig sidder, og der kunne jeg svagt høre en højfrekvent hvislen. Beklager, det havde jeg ikke hørt før nu. Bekræftet. Man skal dog sidde rimelig tæt på. Jeg har en siddende i sådan en hvid ikea "boble" lige ved siden af mig og der hører jeg intet. Så hvis man ikke sidder lige under skærmen, så mener jeg ikke det er et problem. Redigeret af Guyver - 09-November-2014 kl. 01:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |