recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Plasma til knægten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Plasma til knægten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Plasma til knægten
    Sendt: 15-Februar-2017 kl. 18:04
Prøver lige om der er nogen der har et f.eks. Panasonic Plasma til salg. Knægten vil gerne have et TV på sit værelse.
Skal være Fuld HD og MPEG4 og minimum 42". Skal primært bruges til XBox og Netflix. LCD kan også være muligt hvis det er på højde med plasma.

Maks pris kr. 1000,- og beliggenhed Fyn.

Krav: Ingen burn-in eller buz
Mvh Lars.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 18:33
I denne tråd er Panasonic til salg,ved ikke om det er noget

http://forum.recordere.dk/samsung-ue40ku6075-eller-ue40k5515_topic150318.html
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 18:37
Tak for info men desværre kan jeg se at det er uden fod. Ellers et godt bud.

Mvh Lars.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 19:36
Jeg tror jeg har en fod til en st60 liggende i skuret, hvis det passer.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2017 kl. 19:40
Foretrækker et tv med fod på Fyn. Men tak for dit tilbud Wink

Mvh Lars.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 15:59
Opper lige en gang.

Mvh Lars.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 19:34
Lige når det skal bruges til konsol og Netflix, så er det måske dumt det skal være plasma, der vil nok ret hurtigt komme burnin, men det er I måske opmærksom på.l
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Lige når det skal bruges til konsol og Netflix, så er det måske dumt det skal være plasma, der vil nok ret hurtigt komme burnin, men det er I måske opmærksom på.l

På mon ældre x10 har jeg ikke haft problemer med burn in eller retention selvom jeg har spillet det samme spil i timer. Så spørgsmålet er, om plasmaskærmenes fosfor ikke er så gammelt, at det ikke brænder fast længere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2017 kl. 23:21
Jeg har selv plasma og har aldrig haft problemer på trods af still billede i lang tid.
Så min knægt er vokset op med god billedkvalitet og det er derfor svært at se på et ældre LCD TV Wink Big smile.
Mvh Lars.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 20:36
Prøver lige at oppe en sidste gang Smile
Mvh Lars.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19864
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2017 kl. 22:45
http://forum.recordere.dk/s-byd-pioneer-krp500-krpsw01-fod-byd_topic150419.html

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2017 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

http://forum.recordere.dk/s-byd-pioneer-krp500-krpsw01-fod-byd_topic150419.html

Klaus
Står desværre i Århus.

Mvh Lars.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu