|
K: Plasma til knægten |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2017 kl. 18:04 |
Prøver lige om der er nogen der har et f.eks. Panasonic Plasma til salg. Knægten vil gerne have et TV på sit værelse.
Skal være Fuld HD og MPEG4 og minimum 42". Skal primært bruges til XBox og Netflix. LCD kan også være muligt hvis det er på højde med plasma. Maks pris kr. 1000,- og beliggenhed Fyn. Krav: Ingen burn-in eller buz
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I denne tråd er Panasonic til salg,ved ikke om det er noget
http://forum.recordere.dk/samsung-ue40ku6075-eller-ue40k5515_topic150318.html |
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Tak for info men desværre kan jeg se at det er uden fod. Ellers et godt bud.
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg tror jeg har en fod til en st60 liggende i skuret, hvis det passer.
|
|
![]() |
|
Foretrækker et tv med fod på Fyn. Men tak for dit tilbud
![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Opper lige en gang.
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Lige når det skal bruges til konsol og Netflix, så er det måske dumt det skal være plasma, der vil nok ret hurtigt komme burnin, men det er I måske opmærksom på.l
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
På mon ældre x10 har jeg ikke haft problemer med burn in eller retention selvom jeg har spillet det samme spil i timer. Så spørgsmålet er, om plasmaskærmenes fosfor ikke er så gammelt, at det ikke brænder fast længere. |
|
![]() |
|
Jeg har selv plasma og har aldrig haft problemer på trods af still billede i lang tid.
Så min knægt er vokset op med god billedkvalitet og det er derfor svært at se på et ældre LCD TV
![]() ![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Prøver lige at oppe en sidste gang
![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19864 |
http://forum.recordere.dk/s-byd-pioneer-krp500-krpsw01-fod-byd_topic150419.html
Klaus |
|
![]() |
|
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |