|
K: PlayStation 3 - som kan afvikle ps2 spil |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmm måske man skulle sælge sin så
![]() |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Hvad skal den koste ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Og kan man bruge mikrofoner til en PS3 til et ps2 syngespil
|
|
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
ved ikke med mikrofoner, men skal lige tjekke op hvor meget jeg har til den inden jeg prissætter den, ellers er der den her på den blå, http://www.dba.dk/playstation-3-60-gb-obs/id-1013159299/
Måske jeg beholder min, skal lige vende den med knægten også
![]() |
|
![]() |
|
Helt ok tak for tippet.
|
|
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Hvad er dit budget ..
![]() |
|
![]() |
|
Når man kunne få en til 625 på den blå. Så må det være deromkring. Men det var nok bare en engangs Forestilling
|
|
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Hvis jeg ikke har smidt den ud, har jeg en PS2 med mikrofoner og buzzere og alt muligt gøgl et eller andet sted. Jeg sender ikke, men du kan afhente den for et symbolsk beløb.
Hvis jeg husker ret har jeg også tjippet den, men laseren er ikke så glad for brændte skiver. |
|
![]() |
|
Og hvor i landet er det ?
|
|
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Det kan du se ude til venstre.
|
|
![]() |
|
Du er sgu heldig. Jeg fandt den.
Det er den tykke PS2 med to mikrofoner, fire buzzere, kamera og singstar legends, buzz sports quiz og eyetoy something. Og Resident evil til PS1. Og et 16MB memory card. Det var tider dengang. |
|
![]() |
|
Lækkert lækkert
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |