|
K: Pæn iPad Stand |
Besvar |
Forfatter | |
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juni-2012 kl. 13:34 |
Jeg mangler en lækker iPad stand lidt alá denne her:
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=622349 Så hvis der er nogen der ligger inde med sådanne en eller lignende de ikke bruger, så send da link og pris. Jeg er lidt for nærrig til at give 300-400 kr. /Christian |
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke du får nogle bud så tjek evt. Dealextreme ud, de har et hav i alle mulige shapes and sizes. Til ingen penge. :-)
|
|
ChristianTT
Guld medlem Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for tippet..
Der er rigeligt at vælge imellem, men om det er lækkert er jeg ikke helt sikker på :-) |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men her kommer det alligevel... Du har købt en tablet i den dyre ende, og vil så ikke give de småpenge for en holder, pudsigt...
|
|
ChristianTT
Funktioner
Tak(0)
|
longjohn2, tak.. der er godt mange at vælge imellem.
Jever... Det er helt ok.. Jeg ender nok også med at købe en af de lidt dyrere. Tanken var at det kunne være der var en der lå inde med en. Hvor der er sparet et par hundrede er der tjent et par hundrede.. God weekend
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |