recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Pokemon kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Pokemon kort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Pokemon kort
    Sendt: 18-August-2016 kl. 19:43
Lige lidt udenfor det normale område her på siden.

Min dreng på 6 er blevet ret vild med Pokémon og derfor vil jeg se om jeg kunne være heldig at finde en mappe med kort til ham til en fornuftig pris. Det behøver på ingen måde være sjældne kort.

Vi kiggede på dba, men der var priserne jo stukket fuldstændig af.

De skal gerne komme fra røgfri hjem, da de er ret svære at vaske.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 20:08
AliExpress, der har jeg købt kort til min søn på 7 år. Mener man får omkring 50-200 kort for omkring 70kr (ingen told og moms fordi der er under 80kr).
Billigt nok til at han kan bytte dem væk, og for de forholdsvis få kr er der mange timers leg og glæde.
Leveringstiden kan dog være lang, men jeg fik dem efter omkring to uger.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 20:41
https://m.aliexpress.com/item/32692083461.html#autostay

Så burde sådan noget her være ok. Har ingen forstand på skidtet, men ungerne bruger godt nok lang tid på det.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2016 kl. 15:14
Gammel tråd, men jeg fandt den selv, da jeg ledte på google efter Pokemon kort til min søn :-) Efter lidt mere søgning fandt jeg pocketmonster.dk - dyrere end dem på aliexpress, men til gengæld ægte Pokemon kort, og sønnike blev glad :-) De har mange forskellige - især EX kort. 

Redigeret af Leviathan.jk - 22-December-2016 kl. 15:16
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu