|
K: Pokemon kort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2016 kl. 19:43 |
Lige lidt udenfor det normale område her på siden.
Min dreng på 6 er blevet ret vild med Pokémon og derfor vil jeg se om jeg kunne være heldig at finde en mappe med kort til ham til en fornuftig pris. Det behøver på ingen måde være sjældne kort. Vi kiggede på dba, men der var priserne jo stukket fuldstændig af. De skal gerne komme fra røgfri hjem, da de er ret svære at vaske. |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
AliExpress, der har jeg købt kort til min søn på 7 år. Mener man får omkring 50-200 kort for omkring 70kr (ingen told og moms fordi der er under 80kr).
Billigt nok til at han kan bytte dem væk, og for de forholdsvis få kr er der mange timers leg og glæde. Leveringstiden kan dog være lang, men jeg fik dem efter omkring to uger. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
https://m.aliexpress.com/item/32692083461.html#autostay
Så burde sådan noget her være ok. Har ingen forstand på skidtet, men ungerne bruger godt nok lang tid på det. |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Gammel tråd, men jeg fandt den selv, da jeg ledte på google efter Pokemon kort til min søn :-) Efter lidt mere søgning fandt jeg pocketmonster.dk - dyrere end dem på aliexpress, men til gengæld ægte Pokemon kort, og sønnike blev glad :-) De har mange forskellige - især EX kort.
Redigeret af Leviathan.jk - 22-December-2016 kl. 15:16 |
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |