|
K: POWER! |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hmm hvordan kan køtilbud også gælde online??? Det koncept forstår jeg ikke helt.... |
||||
![]() |
||||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|||
Nå det var da godt de har lavet det om så. Da jeg var til åbning i Odense, fik vi besked på der max var 1 ting i avisen pr. kunde, og det stod også skrevet med småt i avisen. De begrundende det med, at alle skulle føle de havde en chance for at benytte sig af et af tilbuddene. Men nu når jeg gransker avisen igennem, synes jeg heller ikke længere at tilbuddene er så vildt gode længere.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Fordi priserne er højere i avisen ![]() |
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
|||
??? Ikke hvis man kigger i tilbudsavien fra Randers. Og det er vel de tilbud vi snakker om. Og ikke de tilbud der gælder i resten af landet.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Ikke? Jeg har osse fået avisen med åbningstilbud og har fundet flere priser der er højere end netpriserne. |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Læs nu hvad jeg skriver en gang til, Dennis, så kan det være at du forstår det. ![]() M.v.h. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |