recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: POWER!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: POWER!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2016 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Mange af avistilbudene gælder også online!

M.v.h.

Hmm hvordan kan køtilbud også gælde online??? Det koncept forstår jeg ikke helt....
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Eftersom man MAX må købe 1 tilbud i avisen per kunde, tvivler jeg meget på nogen gider at tage noget med til ham :)

Jeg tillader at antage at det var noget af det i avisen han ville have, ellers var der jo ingen grund til at det var købt i butikken i Randers.

Nej max en af hvert tilbud

Der var ingen problem i, at man stod i kø for et tv, men også kunne købe en mobil med til OP, hvis de ikke var udsolgt.
Jeg var der cirka kl 9, og fik den iPhone 6s, 64GB jeg var taget afsted efter.
Dog fejlede jeg og fik ikke den farve det helst skulle have været (selvom alle farver var tilgængelige, da jeg nåede igennem køen.
Fik også købt et headset til en anden, og kigget lidt på tv, og var ude af butikken kl ca 13.

(Så hvis nogen har en iPhone 6s, 64GB i ubrudt emballage i Space Gray, og vil bytte til en Silver, så PB mig). :-)

Mvh Michael

Nå det var da godt de har lavet det om så. Da jeg var til åbning i Odense, fik vi besked på der max var 1 ting i avisen pr. kunde, og det stod også skrevet med småt i avisen. De begrundende det med, at alle skulle føle de havde en chance for at benytte sig af et af tilbuddene. Men nu når jeg gransker avisen igennem, synes jeg heller ikke længere at tilbuddene er så vildt gode længere.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

M.v.h.

Hmm hvordan kan køtilbud også gælde online??? Det koncept forstår jeg ikke helt....

Fordi priserne er højere i avisen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

M.v.h.

???

Ikke hvis man kigger i tilbudsavien fra Randers. Og det er vel de tilbud vi snakker om. Og ikke de tilbud der gælder i resten af landet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

M.v.h.

???

Ikke hvis man kigger i tilbudsavien fra Randers. Og det er vel de tilbud vi snakker om. Og ikke de tilbud der gælder i resten af landet.

Ikke? Jeg har osse fået avisen med åbningstilbud og har fundet flere priser der er højere end netpriserne.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2016 kl. 21:32

M.v.h.

Læs nu hvad jeg skriver en gang til, Dennis, så kan det være at du forstår det.   

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu