|
K: Primare DVD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2013 kl. 20:51 |
Hej recordere
Jeg søger en primare cd/dvd der matcher min primare i30 forstærker. Skal helst kunne afspille DVD. Den skal være sort og gerne i pæn stand. Jeg befinder mig i Aalborg men kan den sendes forsvarligt og gode billeder sendes kan vi nok også finde ud af det. Kom med hvad i har..
|
|
![]() |
|
SvenneF ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har en Primare DVD26 i sort med DVI udgang. Meget pæn og velholdt, org.kasse, manual, fjernbetjening (ubenyttet). Den befinder sig desværre i Kbh, men den kan fotograferes hvis interessen er vedholdende ;-) Jeg har selv brugt den til både cd/dvd afspilning i en periode før jeg skiftede til dedikeret Cd spiller fra primare. vh Svenne
|
|
vh
Svenne |
|
![]() |
|
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
Hej Svenne. Det kunne godt være en mulighed, du må godt sende en mail til nicolaj4444(a)hotmail.com med billeder og evt pris + alder.
|
|
![]() |
|
Hej Svenne, har ikke modtaget nogen mail fra dig?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |