recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Primare DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Primare DVD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nico89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 118
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nico89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Primare DVD
    Sendt: 11-Februar-2013 kl. 20:51
Hej recordere
Jeg søger en primare cd/dvd der matcher min primare i30 forstærker. Skal helst kunne afspille DVD.
Den skal være sort og gerne i pæn stand. 
Jeg befinder mig i Aalborg men kan den sendes forsvarligt og gode billeder sendes kan vi nok også finde ud af det.
Kom med hvad i har..
Til top
SvenneF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juli-2010
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvenneF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 00:19
Hej

Jeg har en Primare DVD26 i sort med DVI udgang. Meget pæn og velholdt, org.kasse, manual, fjernbetjening (ubenyttet). Den befinder sig desværre i Kbh, men den kan fotograferes hvis interessen er vedholdende ;-)
Jeg har selv brugt den til både cd/dvd afspilning i en periode før jeg skiftede til dedikeret Cd spiller fra primare.

vh
Svenne
vh

Svenne
Til top
Nico89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nico89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 09:36
Hej Svenne. Det kunne godt være en mulighed, du må godt sende en mail til nicolaj4444(a)hotmail.com med billeder og evt pris + alder.
Til top
Nico89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nico89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 22:59
Hej Svenne, har ikke modtaget nogen mail fra dig?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu