|
K: Projektor m. Full HD og 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2015 kl. 15:02 |
Hej
Jeg er ved at hjælpe min fætter med at lave en biograf. I den forbindelse mangler vi en god projektor med 3D og full HD. Hvad har i liggende som i overvejer at sælge. Vi er mest interesserede i JVC, Sony og Epson. Skriv hvad I har og hvad prisen forventes at ligge i. vi skal senest bruge en til november så vi kan godt vente på at den rette model/pris kommer ![]() Dette opslag er til en start en forespørgsel - Lad os se hvad der kommer ![]() \Søren Bundgaard
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op et smut ;)
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
[QUOTE=soren_b]Op et smut ;)[/QUOTE
Søger i stadig? |
|
![]() |
|
Hej
beklager at jeg ikke har skrevet i tråden. Vi har fundet en og hans bio er etableret. Ellers mange tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |